فروش تجهیزات دندان پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ساکشن هوایی هم توسط دستیار در نزدیکی موضع کار دندانپزشک قرار می گیرد تا مایعات و خرده مواد های تراشیده شده از دندان را از دهان بیمار خالی کند و محل کار دندانپزشک را تمیز کند. لایت کیور یکی دیگر از کاربردی ترین ابزارهای دندانپزشکی است. لایت کیور وسیله ای شبیه تفنگ است که نور آبی یا بنفش رنگی از خود ساتع می کند تا مواد استفاده شده در عمل جراحی دندان زودتر خشک شوند. از دیگر ابزارهای دندانپزشکی مته های دندانپزشکی است که بسیار کاربردی است و از آن برای تراشیدن پوسیدگی های دندان استفاده می شود. مته ها به خاطر سر و صدای زیاد ترسناک ترین ابزارهای دندانپزشکی نام گرفته اند. سرنگ آب و هوا ابزار کاربردی دیگر در دندانپزشکی است. فروش تجهیزات دندان پزشکی این وسیله دارای دو سر است که از یک سر آن آب و از سر دیگر آن هوا بیرون می آید. دندانپزشکان با سر آبی این وسیله محل انجام کار دندانپزشکی در دهان را می شویند و با سر دیگر که هوا بیرون می آید محل را خشک می کنند. ابزارهای دندانپزشکی تنوع زیادی دارند که موارد نام برده از ضروری ترین و کاربردی ترین آن ها است.

  • انواع روکش های دسته چراغی فویل دار و استریل
  • سوند یکبار مصرف
  • کاردانی حرفه ای سینما - تصویربرداری
  • واحد پیشگیری از بارداری مستقل
  • سر پوآر
  • تهیه شده برای کاربردهای مختلف

آیا ایمپلنت نیز مانند دندان جرم میگیرد و نیاز به جرم گیری دارد؟ بله هر آنچه که داخل دهان قرار گیرد به علت بزاق، مواد غذایی و پلاک موجود در دهان جرم میگیرد. به همین علت دندان کاشته شده نیز مانند دندان طبیعی نیاز به مراجعات دوره ای جهت چک آپ و جرمگیری دارد. 10. عمر ایمپلنت هاى دندان چقدر است؟ عمر ایمپلنت های دندانی به عوامل متعددی از جمله سن بیمار در زمان دریافت ایمپلنت های دندانی و مراقبت های بهداشتی و تغذیه ای او، بستگی دارد. عمر ایمپلنت های دندانی به عوامل متعددی از جمله سن بیمار در زمان دریافت ایمپلنت های دندانی و مراقبت های بهداشتی و تغذیه ای او، بستگی دارد. برای موفقیت ایمپلنت های دندانی، بیمار باید بهداشت دهان و دندان خود را حفظ کرده و برای معاینات منظم به دندانپزشک خود مراجعه کند. البته در دوام و طول عمر ایمپلنت، غیر از فاكتورهایى كه مربوط به بیمار است، كیفیت درمان انجام شده، تخصص و تجربه دندانپزشک معالج و نوع و كیفیت برند ایمپلنت مورد استفاده نیز داراى اهمیت است.

شکل ظاهری تاج ایمپلنت مانند سایر دندان های طبیعی است. روکش پی اف ام و روکش زیرکونیا اشاره کرد. اگر قصد آن را دارید که از پروتز ایمپلنت استفاده کنید و دچار تردید هستید که کدام یک از انواع روکش دندان مناسب است همین اکنون وقت مشاوره ای را برای این منظور با ما هماهنگ کنید. در یک جلسه ی ویژه با متخصصان ما در کلینیک دندانپزشکی تخصصی در غرب تهران وکلینیک تخصصی دندانپزشکی در شمال تهران می توانید اطلاعات کافی و لازم را برای این منظور کسب کنید. ما سعی داریم با ارائه ی بهترین خدمات، زیباترین لبخند را بر روی لبهای شما به وجود آوریم. کدام روکش برای ایمپلنت بهتر است؟ کدام ایمپلنت کارایی بیشتری دارد؟ با سقف بودجه ای که مشخص کرده اید کدام گزینه می تواند برای شما مناسب باشد؟ پاسخ همه ی این سوال ها را در جلسه ی مشاوره می توانید کسب کنید. در مورد هزینه ها نیز نگران نباشید زیرا فرصت بهره مندی از روش ایمپلنت به صورت اقساطی برای شما فراهم است.

ما سعی کرده ایم همواره برای کسب رضایت شما عزیزان بهترین خدمات برای کاشت دندان با هزینه های بسیار معقول در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. زمانی که از بهترین مراکز برای کاشت دندان استفاده می کنید از نتایج به دست آمده می توانید اطمینان کامل داشته باشید. البته تیم مجرب و متخصص در این زمینه همچنین توانایی آن را دارند که به طور قابل ملاحظه ای عوارض ایمپلنت را از بین ببرند. با بهره مندی از بهترین کلینیک ایمپلنت دوره ی درمان به سهولت پیموده می شود. درد ایمپلنت چه قدر است؟ در هنگام جراحی برای کاشت دندان در صورت مجرب بودن متخصص خود درد بسیارجزئی را احساس خواهید کرد. در پاسخ به سوال اینکه آیا ایمپلنت درد دارد؟ اگر بگوییم هیچ دردی ندارد، دروغ است ولی درد کاشت دندان به قدری نیست که غیر قابل تحمل باشد. ناگفته نماند درد پس از جراحی کشت دندان ممکن است تا ده روز طول بکشد. برای کاهش این درد از انواع مسکن ها استفاده می شود.

استنلس استیل 316 پس از گرید 304 معروفترین و پرکاربردترین رده آلیاژی در بین فولادهای زنگ نزن سری 300 می باشد. می باشد. از این رو در مناطق ساحلی و محیط های آلوده صنعتی باید از آلیاژهایی که در مقابل خوردگی حفره ای مقاوم اند، استفاده شود. در بین فولادهای زنگ نزن نیز گرید 316 حاوی مولیبدن بوده و در مقابل این نوع خوردگی مقاوم تر است. به همین دلیل، یکی از کاربردهای ورق استیل 316 بکارگیری در ساخت سازه های ساحلی می باشد .یکی دیگر از موارد استفاده از این فولاد ضد زنگ ساخت لوازم پزشکی همچون ایمپلنت می باشد. این قبیل تجهیزات باید از مقاومت به خوردگی بالایی برخوردار بوده تا در مواجهه با مایعات بدن دچار خوردگی نشوند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم زیرا وقوع خوردگی در تجهیزاتی که در داخل بدن قرار می گیرند، بروز عفونت را در پی دارد. به همین دلیل، از آنجایی که گرید 316 از مقاومت به خوردگی خوبی برخوردار بوده در ساخت این تجهیزات استفاده می شود. همانطورکه ملاحظه می شود استیل 316 به صنعت ساخت لوازم پزشکی نیز راه یافته است. کاربردهای این گرید به قدری گسترده است که نام بردن و برشمردن آن به مدت زمانی طولانی نیاز دارد. از دیگر مصرف کننده های ورق استیل 316 هستند.

تاریخچه دندانپزشکی به سال ها قبل باز می گردد. در گذشته مانند امروز این شغل وجود نداشت یعنی شخصی به نام دندانپزشک نبود و این کار را اشخاصی مانند عطارها و آرایشگران انجام می دادند. دندانپزشکی امروزه به دو دسته مختلف تقسیم می شود: 1) آنهایی که جنبه عمومی دندانپزشکی است و به مواردی مانند پوسیدگی دندان مربوط می شود. 2) مواردی که برای زیبایی دندان ها کاربرد دارد مانند بلییچینگ که برای سفیدی دندان کاربرد دارد. یکی از مهم ترین مواردی که در زمینه دندان باید رعایت کرد بهداشت دهان و دندان است. برای انجام این کار سه رکن اصلی مسواک، نخ دندان و استفاده از دهانشویه های حاوی فلوراید وجود دارد و تنها با رعایت این نکات می توانید تا حدود زیادی از پوسیدگی دندان هایتان جلوگیری کنید. گاهی ممکن است دندان های شما دارای عیوبی مانند کجی یا شکستگی باشد در چنین مواردی باید از لمینیت یا کامپوزیت دندان استفاده کردو برای هر چه زیباتر شدن دندان به دندانپزشک زیبایی مراجعه کرد. این اطلاعات کلی در زمینه دندان است . شما می توانید با مراجعه به منوی مقالات به صورت تخصصی تک تک مقالات مربوطه را مطالعه کنید. دندانپزشکی شبانه روزی دکتر بالوی پور در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در خدمت شما می باشد.

متخصص دندانپزشکی، برای تشخیص این مشکل به عکس رادیولوژی نیاز دارد که خطر کمی برای مادر و کودکش خواهد داشت. درواقع در اکثر موارد وقتی که درمان ضروری باشد، دندانپزشک شما انجام عکسبرداری رادیولوژی را تجویز میکند. میزان اسیدی بودن دهان در زنان باردار ممکن است به خاطر هوس کردن خوراکیهای شیرین، توجه کمتر به بهداشت دهان و دندان و حالت تهوع و استفراغ صبحگاهی افزایش یابد. تغییرات هورمونی نیز میتواند باعث بروز بیماری لثه گردد که منجر به التهاب لثه، خونریزی لثه و واکنش شدیدی نسبت به پلاک دندان شود. اگر درمانی برای بیماری لثه صورت نگیرد ممکن است وضعیت شدیدتر شود و تا پریودنت لثه پیشرفت کند که لثهها تحلیل میروند و دندانهایتان لق میشوند یا حتی میافتند. درمان نشدن مشکلات دندانی تنها برای دندانهایتان زیانآور نیست، بلکه میتواند باعث بروز مشکلاتی در بارداری نیز گردد. این مشکلات همچنین خطری برای کودک خواهد داشت. بهطور مثال، پریودنت و التهاب ممکن است منجر به زایمان زودرس و کموزن بودن کودک و تشنج بارداری pre eclampsia گردد.

این اطمینان را به شما میدهیم که ایمپلنتهای دندانی مستحکم و بسیاری از آنها مادامالعمر همراه شما هستند. البته مراقبت خوب از آنها نیز در افزایش طول عمر موثر است. آیا همه افراد کاندیدای مناسبی برای انجام تکنیک ایمپلنت دندان هستند؟ برای انجام این روش لازم است که از سلامت عمومی برخوردار باشید و لثههای شما سالم و استخوانهای فک مستحکم باشند. بههمیندلیل، معاینه دقیق دندانپزشک و رعایت مستمر بهداشت دهان و دندان قبل و بعد از کاشت اهمیت زیادی دارد. اصولاً ایمپلنت برای افراد سیگاری، بیماران مبتلا به اختلالات مزمن درماننشده مانند بیماریهای قلبی یا دیابت و بیماران تحت پرتودرمانی سر و گردن باید به تعویق بیافتد یا با دقت نظر ویژهای انجام شود. با توجه به وجود بیحسی یا بیهوشی و حتی گاهی تجویز آرامبخش، شما نباید در طول جراحی اثری از درد و ناراحتی داشته باشید. اصولاً میزان اثربخشی این روش بسته به جایی که ایمپلنتها در فک قرار میگیرند، کمی متفاوت است. در صورت موفقیتآمیز بودن آن تحت نظر یک دندانپزشک متبحر، اکثر این عوارض ممکن است پس از 3 تا 5 روز برطرف شوند. بههمیندلیل، معمولا به مدت 1 تا 2 روز نیاز به مصرف داروهای مسکن دارید و بعد از گذشت 24 ساعت میتوانید به فعالیتهای روزانه خود بازگردید. در نهایت، عوارضی مانند تورم، سفتی فک و کبودی نیز طی 7 تا 9 روز برطرف میشوند. از نظر متخصصان دندانپزشکی، تجربه مداوم درد و ناراحتی بعد از گذشت 2 هفته از ایمپلنت دندان طبیعی نیست. ناراحتی مداوم شما ممکن است نشانه این مساله باشد که ایمپلنت بهخوبی در استخوان فک جوش نخورده است. در این شرایط مجبور هستید دوباره تحت عمل جراحی قرار بگیرید تا دندانپزشک بتواند قطعات ایمپلنت را برداشته و مجدد نصب کند. ممکن است بافت لثه در اطراف میله ایمپلنت باز شود و شما احساس درد و سوزش مداوم کنید. بعد از ایمپلنت دندان زمانی رخ میدهد که روند کار در شرایط استریل انجام نشده باشد. در نتیجه باکتری وارد بافت تحت جراحی میشود.

ابتدا دستیار دندانپزشک یک روپوش سربی را برای حفاظت بدنتان در برابر اشعه به تن شما میکند. سپس دندانپزشک (که گواهی انجام رادیولوژی دندانی دارد) ابزاری، از جنس پلاستیک، دردهان شما قرار خواهد داد و از شما میخواهد تا دهانتان را روی آن ببندید. این باعث میشود تا فیلم رادیوگرافی در جای خود محکم باقی بماند. سپس تکنسین از قسمت موردنظر عکس میگیرد. این روند بدون درد است و تا وقتیکه تصاویر مورد نظر از کل دندانهایتان گرفته شود ادامه خواهد یافت. رادیوگرافیهای دندان چند بار گرفته میشود؟ نیازهای فردی و مشکلات شما در مورد دهان و دندانتان معمولاً تکرار انجام عکسبرداری و یا عدم نیاز به آن را معلوم میکند. متخصص دندانپزشکی سابقه پزشکی و دندانی، دندانهایتان و علائم و نشانههای شما را بررسی و معاینه میکند و قبل از انجام رادیولوژی، دربارهی سن و خطر بیماری شما صحبت میکند. در اکثر مواقع، هر سه یا پنج سال به انجام یک سری کاملی از رادیوگرافی دندان نیاز است، اگرچه انجام رادیوگرافی عرض دندانی معمولاً حدود یک یا دو بار در سال مورد نیاز است. بعد از هر استفراغ و حالت تهوع صبحگاهی دهان خود را آب بزنید و از مسواک زدن بوری دندان پس از آن خودداری کنید زیرا به مینای دندان شما آسیب میزند. یک شستشوی سادهی دهان با آب و یک قاشق چایخوری جوششیرین میتواند به خنثی کردن اسید دهان کمک کند. معاینات دندانپزشکی منظم را ادامه دهید. در مورد آنچه میخورید محتاط باشید، رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشید. روزی دو بار در روز دندانهایتان را مسواک بزنید، صبح و شب. روزانه نخ دندان بکشید.

بهعنوان مثال، وقتی دارویی ۳ بسته به داروخانه سهمیه داده میشود و در نسخه بیمار ۱۰۰ عدد از این دارو تجویز شده، داروخانه چارهای جز ارائه محدود دارو را ندارد، به این دلیل که بتواند به بیماران بیشتری دارو برساند. منصورنیا درباره تامین دارو برای بیماران خاص، ادامه داد: اغلب بیماران خاص بهدلیل ممنوعیت واردات داروهای خارجی متاسفانه معادل داخلی دارو را در دسترس ندارند. برخی از این بیماران نیز با مصرف داروهای داخلی به نتیجه موردنظر نمیرسند یا دچار عارضه میشوند. متاسفانه بیماران اماس و بیماران تحت شیمیدرمانی اغلب با این مشکل روبهرو هستند. وی افزود: نرخ کالای دندانپزشکی بهدلیل گرانی مواد اولیه افزایش پیدا کرده، اما دستمزد پزشکان فقط به اندازه افزایش حقوق سالانه بالا رفته و ارتباطی به گرانی مواد اولیه ندارد. بیمهها سالانه افزایش نرخ دارند، اما افزایش قیمتشان بسیار کمتر از افزایش نرخ مواد اولیه است و همیشه تعرفههای بیمه نسبت به افزایش نرخ مواد فوقالعاده کمتراست.

منبع:

https://pishrodent.com/

 




:: موضوعات مرتبط: دندانپزشکی , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , مواد و تجهیزات دندانپزشکی , سایت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم , فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی , خرید تجهیزات دندانپزشکی , قیمت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران , فروش تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : شنبه 22 مرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی